گرده گل

خواص درمانی گرده گل

گرده گل یک محرک جهت بهبود وضعیت عمومی بدن ، درمان ناتوانی های جسمی ، درمان الکیسم مزمن ، کاهش فشارخون ، درمان ورم روده بزرگ و معده ، درمان سندروم   افسردگی ، درمان بیماری های پروستات ، درمان بیماری‌های عصبی ،کاهش تب ، تنظیم حرکات روده ذکر شده است. خواص گل در بهبود دوران نقاهت ، پیری زودترس  ، عفونت روده به وسیله باکتری ها یا سایر موجودات بیماریزا ، درمان اسهال یا اسهال خونی ، ناراحتی ها و اختلالات در هضم غذا ، کم خونی ، درد مفاصل و استخوانها ، امراض پوستی ، ریزش‌مو ، راشیتیسم ، درمان یبوست ، گردش نامنظم خون ، شب کوری ، دید کم چشم ها ، درمان اعتیاد به الکل ، کاهش وزن  ، بی اشتهای ،  رشد کند دندان و بیماری قند موثر میباشد.

فروش عسل طبیعی اصفهان

گرده گل

گرده گل برای درمان ناتوانی های جنسی به دلیل منبع غنی از ویتامین ها و اسیدهای آمینه مشهور در بدن انسان باعث افزایش نیروی جنسی در مردها میشود. گرده گل جهت درمان دیابت موثر واقع شده است طبق تحقیقات دکترگاموسکا مراکز تحقیقات لهستان مصرف روزانه ۳۲ گرم کرده به مدت دو هفته میزان قند در ادرار را کاهش میدهد. همچنین گرده گل بعضی از مراحل بیماری قند اثر مثبت داشته است..گرده گلگرده گل برای درمان لک و چروک پوست به صورت کرم زیبایی ساخته شده و مانند پوشش روی پوست قرار میگیرد. گرد به عنوان کرم نرم کننده دارای خاصیت جذب سریع بود و حفظ آن بوده و باعث  مربوط نگه داشتن پوست می شود.

مصرف گرده گل برای سلامتی بدن پروستات موثر است. افرادی که مبتلا به بیماری پروستات هستند دارای مقداری روی کم  می باشند  در گرده گل مقدار روی قابل توجه می باشد به همین دلیل باعث کاهش تورم پروستات میشود. آقای جوجو یز از کشور شوروی مصرف روزانه مخلوط ۵ گرم کرده و ۵ گرم از سر را برای بهبود بیماری پروستات پیشنهاد کرده است. اینکه کدام یک از ترکیبات گرده گل بر روی پروستات تاثیر دارد هنوز به خوبی مشخص نشده است. اخیراً پزشکان در درمان پروستات روزانه ۵۰۰ گرم گرده گل را تجویز کردند که این افراد تا سن ۴۰ تا ۴۵ سالگی به بیماری پروستات مبتلا نشدند. حتی تا سنین ۸۰ تا ۹۰ سالگی غدد پروستات آنها مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

گرده گل باعث افزایش طول عمر میشود به طوری که بیشتر زنبورداران به دلیل مصرف عسل صاف نشده که معمولا دارای گرده گل می باشد طول عمر زیادی دارند. یکی از قدیمی ترین زنبورداران ایرانی آقای ذبیح الله یگانه زنبوردار شغل اجدادی این خانواده بوده است سن آن حدود صد سال بوده و  صبحانه این زنبوردار معمولاً عسل بوده است گرده گل به عنوان نان افراد مسن است زیرا باعث افزایش ذخیره مواد حیات بخش بدن و باعث شادابی و نشاط می گردد. گرده گل دردش خون را بهتر کرده و قدرت فیزیکی و فکری بدن را بهبود میبخشد. گرده گل برای بهبود ساییدگی مفاصل به سالمندان کمک می کند.

 

گرده گل

برای خرید عسل اصفهان با بهترین قیمت اینجا کلیک کنید.

روشهای مصرف گرده گل:

گرده گل را می توانید با عسل یا مربا و یا ماست مخلوط کرده و میل نمایید. مقداری مناسب از گرده را در داخل آب یا آبمیوه و یا شیر و عسل حل نمایید و میل کنید. گرد را به همراه عسل روی نان مالیده و روی آن یک لایه پنیر کم چرب به عنوان صبحانه میل نمایید. گرده را به همراه کره حیوانی با نان برای صبحانه میل نمایید. گرده گل را با شیر یا آبمیوه حل کرده و با برشتوک مصرف کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *