فروش گردو اصفهان

گردو

گردو جزء خشکبارهای پرخاصیت و مفید برای هر انسانی میباشد.و البته همین گردوی مفید در صورت استفاده نادرست میتواند به بدن آسیب برساند. گردو انواع مختلفی دارد که در بازار با قیمت های مختلف به فروش میرسد.سایت دستچین پادنا به عنوان سایت فروشگاهی گردو را به صورت مستقیم از باغ های روستای پادنا در توابع اصفهان به دست شما عزیزان میرساند. برای خرید به هر اندازه که شما بخواهید میتوانید به صورت آنلاین سفارش دهید فقط کافی است که روی لینک فروش گردو اصفهان کلیک کنید.

خواص گردو

همانطور که همه شما میدانید گردو دارای خواص بسیاری است . و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. اما اگر به مقدار زیاد مورد استفاده قرار گیرد ممکن است به بدن آسیب برساند بنابراین توصیه میشود در مصرف گردو زیاده روی نکنید. اگه گردو هر سال به میزان مورد استفاده خریداری کنید میتوانید تا یک سال در شرایط مناسب نگهداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما اینکه بتوانید تشخیص دهید کدام گردو تازه است و برای سال های قبل نیست کمی مشکل است.

تشخیص گردو تازه

تشخیص گردو در بین بقیه مغزها ساده تر است. بهترین راه برای تشخیص گردو تازه این است که با دقت به پوست آن دقت کنید اگر پوست آن دارای ترک و سوارخ های زیادی بود باید متوجه شوید که گردو تازه و سالم نیت. همچنین مغز گردو اگر در شرایط خوبی نگهداری نشود به سرعت مانده و خراب میشود. که با تغییر رنگ این ماندگی مشخص میشود و البته با بو کردن  مغز گردو میتوانید به سالم و تازه بودن آن پی ببیرید. توصیه میشود که اجیل و گردو را از فروشگاه معتبر خریداری کنید تا مطمئن باشید که سالم و تازه هستند.فروشگاه دستچین پادنا با فروش گردو با کیفیت و تازه تضمینی برای سلامتی شما عزیزان می باشد.

قیمت گردو

قیمت گردو در بازار متفاوت است و همچنین از نظر بعضی افراد قیمت بالایی دارد اما اگر به  خواص آن دقت کنید متوجه میشوید که ارزش این را دارد که گردو را با هر قیمتی خریداری کرده و مصرف کنید. اما دقت داشته باشید گردو بی کیفیت و مانده ممکن است برای بدن مضر باشد .بنابراین برای خرید گردو دقت کنید .فروشگاه پادنا با حذف واسطه ها گردو را به طور مستقیم به دست شما میرساند بنابراین میتوانید با قیمت مناسب تری گردو با کیفیت خریداری کنید.

نگهداری از گردو

بهترین روش برای نگهداری از گردو به صورت مغز شده و بدون پوست می باشد . به این صورت که میتوانید در فصل پاییز گردو تازه بخرید سپس پوست آن را جدا کرده و در پلاستیک بسته بندی کنید و در یخچال و فریز نگهداری کنید. اما اگر جای خنکی در خانه دارید میتوانید گردو را با پوست هم نگهداری کنید البته پوست سبز رنگ اولیه حتما باید جدا شود در غیر این صورت به سرعت خراب میشود.