تاثیر ترکیب عسل و ادویه جات بر ایمنی بدن

تاثیر ترکیب عسل و ادویه جات بر ایمنی بدن

تاثیر ترکیب عسل و ادویه جات بر ایمنی بدن

هیچکس مریض شدن را دوست ندارد. اما برای این کار ، باید مطمئن شوید که سیستم ایمنی بدن شما قوی است. ما می دانیم که ورزش کردن، سیگار نکشیدن و کاهش مصرف الکل از جمله مواردی است که فرد می تواند برای حفظ سلامتی در طولانی مدت انجام دهد، اما علاوه بر این، رژیم غذایی ما نیز نقش تعیین کننده ای دارد. خوردن غذای مناسب نیمی از کار است.

با این حال ، دالی کومار ، بنیانگذار و مدیر Gaia ، توصیه می کند که باید دقیقاً بدانید چه بخورید تا خود را سالم نگه دارید و سیستم ایمنی بدن خود را قوی نگه دارید ، در حالی که توصیه می کند “پنج غذای فوق العاده” را برای تقویت ایمنی و ماندن در اوج سلامتی خود مصرف کنید. فروشگاه مانیا عرضه کننده ادویه جات در قم با بهترین کیفت و قیمت مناسب می باشد.

معرفی عسل

عسل اصفهان ترکیبی است که هزاران سال است که به عنوان دارو و منبع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. چندین محصول طبیعی که به عنوان دارو استفاده می شده اند با داروهای مدرن جایگزین شده اند ، اما اخیراً به دلیل افزایش علاقه عمومی به صحنه جهانی بازگشتند. در مصر باستان بیش از 4000 سال است که زنبورداری انجام می شود و عسل به عنوان دارویی در درمان زخم ها ، زخم ها ، سوختگی ها ، آبسه ها ، بیماری های دستگاه گوارش ، التهابات ، سفتی مفاصل و حتی به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری استفاده می شود. در آسیا ، عسل از نظر دارویی از 2000 سال قبل از میلاد شناخته شده است. همچنین به کاربردهای مختلف عسل در کتاب مقدس و قرآن اشاره شده است. بقراط یونان باستان ، معروف به پدر طب مدرن ، از عسل برای پاکسازی زخم ها ، بیماری های دستگاه گوارش و زخم ها استفاده می کرد. در روم باستان ، عسل نیز به تنهایی یا به صورت ترکیبی تجویز می شد که اغلب برای درمان مشکلات گلو، ذات الریه و حتی نیش مار استفاده می شد .

عسل و دارچین آیا برای شما مفید است؟

با توجه به این که عسل و دارچین به طور جداگانه دارای فواید سلامتی هستند ، جای تعجب نیست که هنگام جفت شدن نیز مفید باشند. میزان این مزایا هنوز در حال تحقیق است. در اینجا برخی از فواید عسل و دارچین که دانشمندان کشف کرده اند آورده شده است.

عسل و دارچین یک ترکیب طعم محبوب ایجاد می کنند. عسل و دارچین هر دو به طور طبیعی شیرین هستند و اغلب در دستور تهیه غذاهای پخته شده ، بلغور جو دوسر ، چای و حتی گوشت گنجانده شده است.

در حالی که عسل و دارچین به طور جداگانه برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار گرفته اند ، برخی معتقدند که ترکیب این دو باعث افزایش خواص دارویی آنها می شود. این ترکیب قرن ها در طب شرقی و آیورودا مورد استفاده قرار گرفته است.

گفته می شود که عسل و دارچین با هم کمک می کنند:

آرتروز

علائم سرطان

ریزش مو

عفونت های مثانه

دندان درد

جوش

سطح کلسترول بالا

سرماخوردگی

ناراحتی معده / سوء هاضمه

سیستم ایمنی

بیماری قلبی

کاهش وزن

خستگی

بوی بد دهان

از دست دادن شنوایی

ترکیب عسل و دراچین

عسل و زردچوبه خوب است!

زردچوبه و عسل در این نیروگاه شفابخش گرد هم می آیند و دارای ضد التهاب و آنتی اکسیدان های فراوان هستند. عسل و زردچوبه از سرماخوردگی گرفته تا گلو بالا به دلیل فواید و خواص آنتی بیوتیکی جایگزین های بسیار قوی و مهمی برای داروهای معمولی هستند! در واقع ، این دو ماده شگفت انگیز به راحتی و مقرون به صرفه ترین اقلامی هستند که می توان آنها را به عنوان دارو استفاده کرد.عسل و زردچوبه هر دو برای انواع مشکلات مانند سرماخوردگی، مشکلات گوارشی ، زخم ها، ماهیچه ها و رگ به رگ شدن همراه با بسیاری دیگر از مشکلات بهداشتی و پوستی استفاده می شوند.

افزودن فلفل سیاه به عسل زردچوبه اختیاری است اما به عنوان فلفل سیاه در دسترس بودن مواد غذایی کورکومینوئیدهای موجود در زردچوبه را افزایش می دهد.

عسل و زردچوبه

خواص ترکیب عسل و زنجیبل

زنجبیل یک گیاه تند و تیز است که برای پخت و درمان استفاده می شود. یکی از کاربردهای دارویی زنجبیل که هم با مطالعات علمی و هم با سنت حمایت می شود ، برای درمان گلو درد است.

مصرف زنجبیل و عسل به راحتی قابل استفاده است و مزایای زیادی دارد. این ترکیب عسل و زنجبیل مدتهاست که برای درمان مشکلات تنفسی مانند سرماخوردگی و سرفه طبق توصیه آیورودا استفاده می شود. همچنین ثابت شده است که عسل یک رسانه بسیار خوب برای انتقال فواید مختلف زنجبیل به بدن است. عسل و زنجبیل هر دو مزایای سلامتی خود را دارند ، مانند داشتن خواص آنتی اکسیدانی و مفید برای هضم ، به همین دلیل است که ترکیب این دو مزایای بیشتری را ارائه می دهد.

داروی طبیعی خانگی برای سرفه و سرماخوردگی مسکن طبیعی

مسکن طبیعی درد

برای قلب مفید است

سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

به سوء هاضمه کمک می کند

به جلوگیری از تهوع و بیماری صبحگاهی کمک می کند

معجون زنجبیل و عسل دارای فواید بیشماری برای سلامتی است ، به ویژه در مورد کنترل مشکلات تنفسی. نگاهی به فواید مختلف عسل زنجبیل بیندازید و ببینید چگونه می توانید از آنها استفاده کنید.

عسل و زنجیبل

خواص ترکیب عسل و فلفل

عسل و فلفل سیاه از زمان های قدیم برای خواص دارویی مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. استفاده از فلفل سیاه و عسل ارگانیک یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از سالم ماندن است زیرا فاقد مواد شیمیایی ، برای محیط زیست و حمایت از کشاورزان است.

مجله ای تحت عنوان “بررسی های انتقادی در علوم غذایی و تغذیه” می گوید: علاوه بر داشتن خواص آنتی اکسیدانی ، ضد میکروبی و ضد التهابی مانند عسل ، فلفل سیاه به عنوان ضد افسردگی نیز عمل می کند. خط لوله فلفل سیاه اقدامات مشابه مواد مخدر را نشان می دهد.

دستگاه گوارش را تقویت می کند،  می تواند به شما در کاهش افسردگی کمک کند، به بهبود زخم کمک می کند، به پیشگیری از بیماری ها کمک می کند، در طبیعت به عنوان آنتی باکتریال است.

عسل و فلفل

خواص ترکیب عسل و سرکه سیب

هزاران سال است که عسل و سرکه برای اهداف دارویی و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند و طب سنتی اغلب این دو را به عنوان یک تقویت کننده سلامتی ترکیب می کند. این مخلوط ، که معمولاً با آب رقیق شده است ، طیف وسیعی از مزایای سلامتی را شامل می شود ، از جمله کاهش وزن و کاهش سطح قند خون، سلامت قلب را بهبود می بخشد و علائم حساسیت به سرماخوردگی و فصلی را کاهش می دهد.

تاثیر ترکیب عسل و ادویه جات بر ایمنی بدن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *