کبد و عسل

درمان کبد و کلیه با عسل

عسل و بیماری کبد:

کبد به عنوان پالایشگاه بدن است. در کبد مواد سمی به مواد غیر سمی تبدیل می شود. در صورتی که کبد به درستی کار نکند بیماری‌های دیگر به سراغ ما می آید. برای تقویت کار کبد ، کیسه صفرا و عمل هضم موارد زیر به ما کمک می کند:

  • هر روز یک قاشق غذاخوری از مواد فوق را با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنید. ۲۰۰ گرم مغز بادام یا مغز گردو و یا مخلوطی از ۱۰۰ گرم بادام و گردو ۱۰۰ گرم گردوی  کوبیده شده.
  • مقدار ۱۰ گرم کندر را کوبیده و در یک لیوان آب سرد و به همراه یک قاشق غذاخوری عسل هر روز صبح بعد از صبحانه نیم قاشق چای خوری کندر را میل نمایید.
  • برای بیماران مبتلا به ناراحتی کبد عسل داروی موثر است. هر روز صبح ناشتا یک قاشق و قبل از خواب نیز یک قاشق غذاخوری میل نمایید.
  •  برای تقویت کار کبد ۳۰ گرم زنجبیل را کوبیده به همراه نیم قاشق چای خوری از آن با یک قاشق غذاخوری عسل هر روز صبح بعد از صبحانه میل نمایید.
  • کبد و عسل

عسل و بیماری کلیه:

اثر ضد عفونی کننده خوبی برای مجاری ادراری است و در صورت مصرف پیوسته آن به صورت محلول در آب به خصوص اگر با آب باران باشد-باعث زیاد شدن ادرار-رفع تشنگی-خرد شدن سنگ های کلیه و مثانه می شود و به دلیل آنکه فاقد نمک بوده و مقدار ناچیزی پروتئین دارد در درمان دردهای کلیوی بسیار موثر است.

کبد و عسل

عسل و بیماری مثانه:

چای هسته ی میوه نسترن یا رز وحشی که کاملا پودر شده با کمی عسل مخلوط کرده و روزانه تا ۵ فنجان بنوشید-توت فرنگی را له کرده و به  آن عسل اضافه نمایید و میل کنید.

فروش عسل طبیعی اصفهان

کبد و عسل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *